Bratislava 1. apríla 2020 – Spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel (SPP), a.s., ako najväčší dodávateľ elektriny a plynu na Slovensku, plynule zabezpečuje dodávky energií a poskytuje služby svojim zákazníkom, napriek uzatvoreniu jednotlivých Zákazníckych centier SPP z bezpečnostných dôvodov v súvislosti s pandémiou COVID-19. Informoval o tom hovorca spoločnosti Ondrej Šebesta.

Zdôraznil, že vedenie spoločnosti SPP prijalo v uplynulých týždňoch opatrenia, ktoré v súčasnosti účinne chránia tak zákazníkov, ako aj zamestnancov spoločnosti a umožňujú SPP poskytovať služby flexibilne, formou elektronickej a telefonickej komunikácie.

„Sme si vedomí skutočnosti, že súčasná bezprecedentná situácia prináša nepredvídateľné situácie a časť zákazníkov sa môže ocitnúť v zložitej životnej situácii. SPP preto upozorňuje svojich zákazníkov, aby v takýchto prípadoch nečakali a obrátili sa včas na zamestnancov spoločnosti, ktorí sú pripravení pomôcť nájsť obojstranne prijateľné riešenia,“ uviedol Šebesta.

Zákazníkom sú k dispozícií nasledovné kontakty:

Odberatelia v kategórie DOMÁCNOSŤ:

e-mailom: zakaznickalinka@spp.sk

telefonicky: 0850 111 363 (v čase od 08:00 do 16:00)

Odberatelia v kategórie MALOODBER:

e-mailom: biznislinka@spp.sk

telefonicky: 0850 111 565 (v čase od 08:00 do 16:00)

V prípade poruchy môžu zákazníci kontaktovať Poruchovú linku príslušného distribútora:

Plyn 0850 111 727

Elektrina ZSD 0800 111 567

Elektrina VSD 0800 123 332

Elektrina SSE-D 0800 159 000

„Zásielky odporúčame zasielať len poštou na adresu Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava. V prípade osobného doručenia bude možné zanechať zásielku v pripravenej schránke. V tomto prípade však je možné potvrdiť prevzatie zásielky zo strany SPP,“ uzavrel hovorca SPP.